Sms längs E4:an

Var med om en riktigt obehaglig sak igår kväll när jag körde upp till Sthlm, efter att ha varit nere hos min älskling. Fick ett sms från en för mig okänd person, som frågade om det var jag som körde den bilen jag körde. Antagligen så förföljde han mig. Personen vägrade uppge vem han va ifall jag inte berättade vilken bil jag körde. Självklart så sa jag att jag inte hade ngn bil och sms:en slutade efter ett tag.
Men jag var så rädd och är faktiskt fortfarande omskakad. Tanken på att ngn hade gjort så pass mkt för att kolla upp mig och tanken på att han kanske låg bakom mig och förföljde mig hela vägen hem känns verkligen skrämmande.
I natt sov jag med lampan tänd och sovrumsdörren låst.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits