Det nya jobbet

Jag pratade med min nya personal chef i går och fick reda på att de väntar på signaturer från koncernledningen innan vi kunde gå vidare med vårt avtal. Jag håller tummarna för att det händer under veckan så att jag kan påbörja allt som behöver förberedas inför en flytt.
Måste fixa med lägenheten också. Jag och en kompis delar ett förstahands kontrakt i sjöstaden och skulle helst vilja byta det mot två ettor i närheten. Jag vill gärna ha en lgh kvar som "säkerhet" ett tag tills vi vet om det fungerar mellan mig o min älskling. Känns lite jobbigt att göra sig av med ett förstahands kontrakt i Stockholm liksom.


Kommentarer:
Postat av: Pethra

Vad kul med flytt, ska du flytta till Åhus?

Postat av: Lovisa

Åh, vad kul och bra att jag gav dig lite extraenergi då! :)



Vad har du gjort idag? :)

Jag har varit i skolan, fikat två gånger med klassen, också i skolan, dansat två timmar och visat upp vårt arbete på teatern för tvåorna. (Jag går i ettan.)

2008-06-10 @ 15:49:41
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits