Efter en sen kväll i bilen

Så är jag ganska så trött idag. Satt i köer på väg från Skåne till Sthlm. Är så irriterande när man tror sig snart vara hemma så blir man fast i kööer utanför Södertälje och den sista biten känns som en hel evighet. Kom till Sjöstaden närmare midnatt och sen tog det ytterligare någon halvtimme innan jag äntligen hittade en halvt laglig parkering.

Helgen har iaf varit underbar. Har spenderat den på fina sandstränder i Skåne/Blekinge och grillat med familj och vänner. Levererade nyheten om att jag ev kommer flytta tillbaka snart och alla drog på smilbanden. Det verkar som om jag varit saknad iaf och det gör det lättare för mig att ta ett så stort steg.

Ställde in en intervju idag för ett jobb som Account Manager, personalchefen har fortfarande inte ringt men jag har ju iaf blivit erbjuden jobbet. Har riktigt dåligt samvete idag eftersom jag egentligen har en tenta i ekonomistyrning just i skrivande stund. Men eftersom jag inte hunnit öppna böckerna än så väntar jag lite med den.

I veckan är det jobb som gäller, samt så ska jag försöka träna lite grann. Fick lite panik efter en helg på stranden med en massa fitta kroppar. Ska vara i form tills vi ska till Grekland, det lovar jag!
Sen på tisdag är det ju match, glöm inte det! GO SWEDEN!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits