Fredagen den 13:e

Blev inget blogande igår. Hade för en ggr skull mkt att göra ;)
Igår gymmade jag, känns härligt skönt i musklerna idag. Jag älskar att ha träningsvärk! Idag är det löpning (eller jogging) som gäller, måste försöka komma lite i form tills badsäsongen är här (hoppas att det är kallt lite till iaf). Sen blir det plugg till ekonomistyrningstentan, skall sitta vid köksbordet med en stoor påse godis. Det är ju iaf fredag.
Fredagen den 13:e om man ska vara petig. Vad tror ni kommer att hända idag? Är det någon som brukar ha otur egentligen eller är det bara som man säger?!
Jag är skrockfull spottar när svarta katter korsar min väg, lägger inte nycklar på bordet, går inte under stegar, undviker A-brunnar och liknande så jag kommer inte boka in ngt speciellt en dag som denna!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits