Hungrig som vanligt

Som jag skrivit innan så är jag inne i en pluggperiod vilket innebär att jag inte hinner träna. Därför så har jag förbjudit mig själv att äta onyttigt under tiden. Jag är nog världens största godisälskare och kan äta hur mycket smågodis som helst i vanliga fall. Visst det syns inte jätte mkt på mig men om jag inte tränar så känner jag mig väldigt ofräsh.
Men nu är jag hungrig och att sitta på jobbet o inte ha så mkt att göra gör att jag tänker på att äta ännu mer. Börjar låta lite sjukligt det här eller hur ;)
Men nu till varför jag skriver, för jag är så himla stolt över mig själv för att jag inte valde ett snickers eller kexchoklad utan en fullkorns fralla och en kopp te. Duktig flicka!

Finns det ngn mer än jag som är beroende av sötsaker??


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits