Jisses vad tiden går fort..

Hade helt glömt bort att jag startade denna bloggen för några år sedan. När jag läste det första och enda(!)  inlägget som jag gjort så började jag fundera på allt som hänt under de sista åren. När jag skrev det inlägget var jag redo för en semester tillsammans med min dåvarande sambo. Jag kan berätta att saker och ting förändras, iblad så otroligt snabbt att man knappt hänger med själv. Jag har under dessa två åren hunnit vara singel ungefär lika länge. Mitt och Fredriks 5 åriga förhållande föll itu under oktober 2007, och det var nog en av de bästa sakerna som kunde hända mig. Nu 2 år senare sitter jag i Stockholm med nytt jobb, ny lägenhet, ny pojkvän (på distans) och ett helt nytt liv.
Jag är så mycket rikare på erfarenheter och kan nog ärligt säga att jag haft de två bästa åren i mitt liv. Och jag är väldigt tacksam att jag fått uppleva detta. Så tack Fredrik för att du vågade ta det steget jag inte var redo för vid den tidpunkten!

Mitt liv är återigen på väg att ta en 180 graders vändning. Jag har träffat världens bästa och gulligaste kille som jag älskar över allt annat. Han kommer från samma lilla Skånska håla som jag och det är pga honom som jag kommer att flytta tillbaka dit. Så än en ggr blir det en flytt med ny bostad och nytt jobb.
Jag har fått tag på ett härligt utmanande jobb så flytten kommer att bli väldigt spännande.
Dock finns det en oro i mig som säger att det kommer bli svårt att anpassa sig till livet i den lilla hålan igen. Visst kommer vi flytta därifrån så småningom men inget kommer ju slå Göteborg och Stockholm som varit mina hem de sista 2 åren.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits