Sa upp mig

Igår sa jag upp mig. Min chef blev inte direkt glad, men vad ska man säga. Jag känner mig lycklig iaf och det är väl det som är huvudsaken =)!

Idag är det 10 otroligt långa dagar tills jag får träffa min älskling igen. Det känns verkligen tufft och jag längtar så tills vi ses igen!
Samtidigt som det är väldigt långt tills vi ses så är det bara 17 dagar tills vi blir sambos i hans lilla hus. Ska bli kul att flytta in där! Även om planen inte är att vi ska bo där så väldigt länge så ska vi ändå slå ut en vägg och sätta in extra garderober så att jag och alla mina saker och kläder ska få plats. Han är så fin min älskling!

Kommentarer:
Postat av: emma

Hur kommer det sig att du sa upp dig? Från vad för jobb? :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits