Thirty days of night

Myste framför tvn med pojkvännen i helgen. Han är verkligen världens bäste på att mysa =)
Såg iaf två filmer. Började med Leo av Fares Fares och den var riktigt bra och väldigt gripande. Tänk vad ens liv kan förändras på några minuter utan att man själv egentligen kan påverka det.

Sen såg vi även Thirty days of night, som jag valde. Jag gillar att bli skrämd och är ganska så kräsen när det gäller thrillers. Men denna var så sjukt äcklig så jag mådde riktigt illa, var inte just själva vampyrsenerna eller att de åt på människorna utan mer att det var så snabba rörelser och att det var så mörkt hela tiden. Väldigt otäckt, tur att man inte sov ensam den kvällen brrrr.
30 Days of Night


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen....HA en skön start på veckan...

Postat av: Pernilla

Sv: Tack så mycket. Jag säjar såhär: Det finns systemkameror som är bra på olika saker. Jag som älskar att ta närbilder köpte min Olympus E-510 för att den var bättre än många på just närbilder. Är du nybörjare på systemkameror så ska NIKON vara bra med lätt menyer. Annars finns det miljoner sidor där du kan läsa om de olika märkerna. Canon är också ett supermärke som har det mesta. :)



Nöjd med svaret? :D

2008-06-09 @ 10:47:39
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Okej, men jag tycker helt klart att du kan börja läsa om kameror. Lära dig grunderna. Ja du förstår. "För en bild säjer mer än tusen ord", visst? :)

2008-06-09 @ 10:52:11
URL: http://typperra.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits