Va dålig jag är

Guu vad dålig jag är på att uppdatera. Det hände så mkt igår så jag hann inte skriva här.
En liten summering är att jag nu har tackat ja till det nya jobbet till ett helt ok avtal. Känns skönt att ha det gjort så att jag och älsklingen äntligen kan börja planera.
Jag åker ner ikväll och har värsta packningen med mig. Börjar med en liten del av garderoben för att inte skrämma honom allt för mkt ;) Stannar över midsommar och den åker jag upp igen. Flyttar ner helt gör jag inte förren under v29, skönt jag längtar =)

Ska bli sååå kul att bli sambo och inte ha 55 mil mellan oss!


Kommentarer:
Postat av: Linnéa G.K

Du får ha en jättebra dag! :)

Postat av: Anonym

Glad midsommar dag...Hoppas att gårdagen blev en trevlig och mysig dag...Mår bra i dag hoppas jag...

2008-06-21 @ 15:42:20
URL: http://blondis81.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits